25 Şubat 2010 Perşembe

bilica infiali

[caption id="attachment_553" align="alignnone" width="334" caption="lugano'nun arkasına saklanma bilica saklanma"][/caption]

25 ağustos 2009'da  şurda şöyle yazmışım
Edu ile ilgili yazarken bahsettiğimiz Lugano-Bilica ikilisini sonunda bu maçta gördük . Bilica her geçen gün insana ulan bu adamı nasıl transfer etmişler hiç mi izlememiş kimse diye sorduruyor. Klişeye girmeden olmuyor ama aynı hataları ve savrukluğu bir önder veya deniz barış gösterse hali nice olurdu. Lugano’yu da sezona iyi hazırlanamadığı için performansı düşük oyuncu kontanjanına atıyoruz ( sınırsız kontenjan var takımda) . Benim ikilim lugano-önder olurdu o bölgede.

11 ağustos 2009'da da şurda şöyle yazmışım
Forumlarda en çok dile getirilen Lugano – Bilica ikilisi ama Lugano ne oldu belli değil , adam bir ara Juventusun ilk onbirine yazılıyordu şu anda bir takıma gitti mi kaldı mı ben bir yerde rastlamadım . Bilica’yı iki maçlık izlenimle pek tutmadım ben hoş Lugano da ilk geldiğinde çok savruk görünüyordu ama son 2 sene takımın en iyilerinden oldu.Bilica bana preko ekolünü (bkz.anadolu takımlarında harikalar yaratıyor gibi görünüp istanbul takımlarına gelince sıradan performans gösteren yabancı topçular ) anımsatıyor nedense , en fazla Johnson seviyesine çıkabilir diye bir iddia da atayım ortaya , sene sonunda tutarsa havamı basarım.

hatta bu kadar çok röveşataya kalkan stoper mi olurmuş kardeşim diye de bir lafım olmuştu yine bir tartışmada. Şimdi futboldan ve futbolcudan çok iyi anladığını iddia edip bu iddiasına da dayanarak tonla para kazanan insan var kulüpte , biz naçizane stadlarda televizyonlar ( bir de eskiden antreman sahaları dağ başına taşınmadan arada gittiğimiz antremanlarda ) gördüğümüz kadarıyla anlıyoruz futboldan . Mesleğimiz , ekmek paramız değil sonuçta futbol "hobimiz" . Ben demiştim ukalalığını göstermek için yazmıyorum da son 1 aydır tepe taklak giden takımda sonunda abuk subuk işlerin yapıldığının da görülmüş olmasına seviniyorum.

Bilica'yı niye aldı fenerbahçe ? Nasıl bir karambol dönüyor ki bu transfer işlerinde gözü gören bir eli tutan bir kişinin yapamayacağı hatalar yapılıyor. Bu kadar "kötü" kullanılan bir bütçe'nin büyüklüğünü neyleyim ? Bilica gibi vasatın altında bir oyuncuya ( ve dahası bu işlerin piri menajerlere ) para yedirilsin diye mi alıyoruz biz biletleri , kombineleri ? Keşke biraz daha anlasaydık futboldan ve futbolcudan.