4 Ocak 2010 Pazartesi

semihi harcarken

Tribundergi forumunda yanlış hatırlamıyorsam Hakan Şükür ile ilgili bir konuyu tartışırken Flying Dutchman veya hcho “hakan ilk başlarda fenerde olsaydı kaç sezon dayanırdı” şeklinde bir soru sormuştu , benim cevabım “en fazla yarım sezon hadi bilemedin 1 sezonu geçemezdi” olmuştu . Tartışma h.şükürün gs'a verdikleri kadar gs'ın h.şüküre kazandırdıkları çerçevesinde gidiyordu. Konuyla ilgili görüşüm değişmedi , bir gs'lı olduğu için hiç sevmesem de h.şükür bu ülkenin futbol tarihindeki en büyük golcülerden biridir diyebilirim. Ve h.şükür'ün bu hale gelmesinde gs kulübündeki istikrarlı sabredişin ( ki son senelerde bunun azaldığını görerek mutlu olduğumu da belirtmem lazım) payı büyüktür. Evet iddia ediyorum ki h.şükür gs yerine fenere gelmiş olsaydı şimdilerde ismi tarık , ceyhun vs. tarzı anadoludan büyük ümitle gelip fenerbahçede öğütülmüş oyuncular kategorisinde anılacaktı.



Fırsat buldukça dile getirmeye çalışırım , hayalimdeki fenerbahçe büyük transferlerin değil Dereağzından çıkanların oluşturduğu takımdır . Bunun hele de bundan sonra hiç olmayacağını bile bile fenerbahçe tarafında kalmanın izahı başka bir yazı konusudur ama genel anlamda fenerbahçe taraftarını sevmiyorum artık . Giderek artan , etrafa temeli olmayan bir kibir ve ukalalık saçan hallerini sevmiyorum. Eskiden hem futbolcunun hem yöneticinin korktuğu , sahaya inip kale direklerini söken taraftarın kredi kartı ekstresine göre kategorize edilip forum üyelikleriyle ölçülür hale gelmesini sevmiyorum. Gs taraftarının hakan şükür'e sabrettiğinin onda biri kadar semihe sabır gösterememesini sevmiyorum. Fenerbahçe'yi ve fenerbahçeliliği bambaşka bir hale getirdikleri için aziz yıldırım ve yönetimini ise hiç sevmiyorum.



Semihi seviyorum. İyi bir golcü olduğunu düşündüğüm için seviyorum . Kendisine yapılanlar en sıradan yabancı futbolcuya yapılsa ortalığı yıkacağı halde hiç ses çıkarmamasından dolayı seviyorum. Sezonun yarısında yedek kalmasına rağmen gol kralı olabildiği için seviyorum. Milli takımların bütün yaş gruplarında forma giyebilmiş ender futbolculardan birisi olduğu için seviyorum. Hala sadece Fenerbahçede oynamış birkaç futbolcudan birisi olduğu için seviyorum. Fenerbahçe'li olduğuna inandığım için seviyorum. Aynen benim gibi bir “kız babası” olduğu için seviyorum.



Diyeceğim odur ki Alex'in ara pasında top birisinin ayağına dolaşacaksa o ayak Semih'in olsun , kale dibinden direğe topu nişanlayacaksa bir golcü o da Semih olsun , en çok ofsayta Semih düşsün , ceza sahasında topu ayağından en çok Semih açsın , ikili mücadeleleri en çok Semih kaybetsin. Bayrak oyuncu yetiştirmeyi beceremeyen yönetime ve taraftara inat sadece fenerbahçe'de oynayıp jübile yapsın Semih. Arada bir de gol kralı olsun .