10 Ağustos 2009 Pazartesi

edu'yu yollarken

edu002 Edu gidiciymiş , Aykut Kocaman yerine adaylarımız hazır demiş . Yine Brezilyalı gelmesin allahaşkına yeter şu takımı brezilya kolonisi haline getirdiğiniz ( bu sözümüz kral Aykuta değil tabii ) Daum ilk döneminde bir ara Deniz-Önder ikilisini denemişti stoper olarak , aslında baya da başarılı olmuşlardı diye hatırlıyorum ama Deniz Barış en kral topunu oynadığı dönemde bile kabul görmedi bu taraftardan dolayısıyla bu ihtimal imkansız . Forumlarda en çok dile getirilen Lugano - Bilica ikilisi ama Lugano ne oldu belli değil , adam bir ara Juventusun ilk onbirine yazılıyordu şu anda bir takıma gitti mi kaldı mı ben bir yerde rastlamadım . Bilica'yı iki maçlık izlenimle pek tutmadım ben hoş Lugano da ilk geldiğinde çok savruk görünüyordu ama son 2 sene takımın en iyilerinden oldu.Bilica bana preko ekolünü (bkz.anadolu takımlarında harikalar yaratıyor gibi görünüp istanbul takımlarına gelince sıradan performans gösteren yabancı topçular ) anımsatıyor nedense , en fazla Johnson seviyesine çıkabilir diye bir iddia da atayım ortaya , sene sonunda tutarsa havamı basarım.

Önder ısrar edilirse stoper olarak aşama kaydeder diye düşünüyorum ama sorun önderden çok daumun onda ısrar edip etmemesi ve yönetim-taraftar-basın şeytan üçgeninin bu ısrarın arkasında durup durmaması , aynı şekilde g.antep'ten gelen bekir konusunda bir fikrim yok ama basın ve taraftarın sabır gösterip anadoludan gelen futbolcunun kendini geliştirmesini ve istanbul takımı psikolojisine geçmesini bekleyeceğini sanmıyorum.

Bu sebeplerden sanırım yine transfer döneminin son dakikalarında bir kaç menejerin cebini dolduracak şekilde , bilmemne oylamasında yılın futbolcusu seçilmiş (!) birilerini alıp hızlı şekilde takıma monte edecek fenerbahçe . Sonra da bütün sene yabancı sınırlaması ve 70 milyonluk ülkede stoper yetişmiyor kardeşim argümanı ile geçer gider.

Yolun açık olsun kendi kalesine en çok gol atan stoper...edu...